Livrarea comenzilor se va face prin intermediul firmei de curierat Fan Courier sau Prioripost, taxa de transport fiind una unica de 19 RON inclusiv TVA. Comenzile care depasesc valoarea de 500 Ron beneficieaza de transport gratuit.
 
In cazul in care cumparatorul alege optiunea „Deschidere la livrare” a produsului, se percepe o taxa suplimentara de 3RON (pentru firma de curierat FanCourier).
 
Plata la livrare se face numerar, in lei, la valoarea din documentele fiscale primate respectiv factura fiscala.
 
Curierii cu care colaboram nu va pot solicita nici o alta suma in afara celei din documente (facturi, chitante sau AWB).
 
Pentru expedierea coletelor intr-o localitate care nu se afla in aria de acoperire FAN COURIER va trebui sa achitati un cost de transport suplimentar in functie de numarul de km dintre localitatea dumneavoastra si cea mai apropiata filiala FAN COURIER (1RON/KM SUPLIMENTAR), cost comunicat de catre unul din operatorii nostri in momentul confirmarii telefonice a comenzii.
 
Oferim si posibilitatea de ridicare a coletului din localitatea cea mai apropiata unde exista o filiala FAN COURIER. In cazul in care clientul nu poate beneficia nici de aceasta posibilitate, expedierea coletelor se poate face prin curieratul rapid-PRIORIPOST.
 
Termenul de livrare al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 2 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In conditii exceptionale, timpul de livrare poate fi deposit, in acest caz veti fi anuntat in prealabil despre aceasta situatie.
 
In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de 7 zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata.
Va rugam la primirea coletului sa verificati ambalajul produselor primite, formuland eventualele reclamatii in prezenta curierului si inainte de a semna de primirea bunurilor. ZuzuBubu.ro isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare reclamatiile cantitative si calitative care nu tin de conditiile de garantie si care sunt efectuate dupa primirea produselor si plecarea curierilor.
Eventualele probleme, ce pot aparea in privinta produselor, se vor solutiona prin intermediul societatii noastre.
Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet prin curier va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail / SMS, numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi.